Post by plugelqanleno on Mar 13, 2022 4:09:15 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ FreeFlight Pro ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ FreeFlight Pro IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode mange guld ▞▞▞
▞▞▞ FreeFlight Pro 2022 version ▞▞▞
appen er lukket to gange uventet, hvilket får min drone til at flyve ud af kontrol og styrte ned. hjælp venligst. Jeg har lige prøvet at uploade det igen, og det virker ikke, styrtede ned med det samme og styrtede ned med min drone igen. Hvilke rettelser bliver lavet for at rette op på dette? Lad mig det vide hurtigst muligt
FreeFlight Pro Διασκέδαση mde
yderst skuffet. Jeg har brugt hundredvis af pund på min bebop 2, downloadet denne app, som fungerer fint, indtil dronen svæver. Så går appen ned og åbner ikke igen. Jeg skal have fat i dronen for at slukke den. Jeg bruger min galaxy s8. Jeg har ingen andre smarte enheder at bruge. Hvad kan jeg gøre for at flyve min drone? Jeg føler mig bestjålet...
Dronen er købt i julegave, og vi kan ikke få skycontroller, telefon og drone til at hænge sammen. Det er enten telefon/drone eller controller/drone. For ikke at nævne, at den første test med min telefon, der kører Android 9, var meget farlig, da droneværktøjet slukkede, og appen med det samme styrtede ned. Hver gang jeg genstartede appen, lukkede den med det samme! Til sidst måtte jeg have fat i en svævende drone, som så gik amok 🤪 og trække batteriet, da selv tænd/sluk-knappen ikke virkede! Meget farligt!
fungerer fantastisk.
Fantastisk måde at flyve på
Selve appen fungerer ret godt, selvom jeg ofte mister forbindelsen efter kun omkring 100 meters afstand og 40 meters højde. Mine indstillinger er max højde og rækkevidde. Det andet problem er, at jeg tidligere har købt et flyplantillæg, men det får mig til at købe det igen. Ret venligst ASAP
Inkluder en mulighed for at vælge tilbagevenden til hjemmets højde. Andre droneproducenter har dette, hvorfor gør Parrot ikke?
Har brug for flere batterier!!!!!kan ikke købe NOGEN i New Zealand -getit sammen Papegøje!!!!
Ret venligst fpv mode sky controller 2, til Android 8, bebop 2 bortset fra at det ville være en 5 stjerne 👌
Jeg har en Bepop 2 med FreeFlight Pro-appen på min Note8 Samsung og bruger også Skycontroller2. Når jeg går til Flight Director-filmeditoren, kan jeg vælge mine videoer, men så snart jeg prøver at producere videoen eller lave en "best of"-video, fortæller appen mig, at jeg ikke kan gøre det, eller det går ned med det samme. Jeg har prøvet at rydde cachehukommelsen, genstarte, afinstallere - geninstaller appen. Intet virker. Jeg vil gerne betale for premium-funktionerne køb der er link til endda at gøre det. De eneste tilgængelige køb i appen er "følg mig" og flyveplanen. Papegøje, mangler jeg noget, eller er der en fejl?
Når du prøver at bruge cockpitbrillerne, er skærmen på hovedet. Den vil ikke vende, og der er intet i indstillingerne til at rette op på dette, hvilket gør pengene brugt på hele pakken til cockpitbrillerne til spild. Efter opdatering i dag 10/10/2018, kan jeg ikke logge ind igen, hvor jeg har betalt for tjenester her, som jeg gerne vil bruge
Kører Huawei p10 android 8. Appen lukker ned, så snart jeg starter dronen. Meget farlig, da den nu har flyvende drone uden kontrol. Er nødt til at gribe den i luften og lukke dronen ned. Har gjort dette på både bebop 1 og 2 droner. Indtil dette er rettet, kan jeg ikke flyve med mine droner. Meningsløs
Det er mere end sandsynligt yalls falt det virker ikke på YouTube det min fungerer fint med og HTC android
Fungerer fantastisk. Nem at lære og bruge.
Får kun 1 stjerne, da det ikke lader mig skrive ellers. Gider ikke med denne app totalt spild af tid, dette har tydeligvis været et problem i godt en måned, måske mere nu, så hvorfor er der ingen advarsel om, at den ikke virker med den nuværende version af Android-operativsystemet. Jeg har sendt en e-mail til papegøje kun også modtage det samme automatiske svar, at de er opmærksomme på problemerne, men intet tilbud om at ordne det efter skade på mig selv og dronen. Yderst utilfreds med kundeservicen
Dejligt og nemt
Meget frustreret over app-køb, købte begge dele, og begge fungerer ikke korrekt. Brug af appen på Samsung note 9.Flight Director fungerer ikke korrekt, kan ikke importere min egen musik, har et vandmærke på den endelige video og er begrænset til 150 sekunder. Flyveplanen fungerer bare ikke ordentligt. Købene i appen var et samlet spild på tæt på $50,00
Virker nogenlunde ok nu. Fungerer bedst for mig i ace-tilstand.
Siden opdateringen vil den ikke holde forbindelsen til skycontrolleren eller telefonen og har gjort dronen ubrugelig...!
FreeFlight Pro Διασκέδαση mde
Jeg kan godt lide droner
Forbinder ikke til drone gps altid rød
Dette bliver ved med at gå ned med min lg g6...at prøve at bruge det med mit diskotek er ekstremt frustrerende
Appen bliver ved med at gå ned, når det færdige starter. Og så kan du ikke styre det! Sååå, du er i en position med en ustabil drone (der kostede et par hundrede dollars). Papegøje du skal ordne dette!
Jeg sender min Bebop tilbage til refusion og vil købe en konkurrents drone (af sikkerhedsmæssige årsager, for mig selv og familien). appen er forfærdelig og bryder ned med det samme og efterlader dronen svævende. tak for ingenting papegøje. Desværre var jeg nødt til at vælge mindst én stjerne, ellers ville jeg have givet den 0..
Idle Siege: War simulator game Simulazione hhk
Denne app fungerede perfekt for op til et par uger siden. Nu vil Sky-controlleren 2 ikke oprette forbindelse til appen. Dette problem opstår kun med skycontrolleren, da Bebop 2 fungerer perfekt, når den kun er forbundet til telefonen via appen. Jeg har prøvet flere kabler og tre forskellige enheder, alle med det samme resultat. Kan udviklerne venligst løse dette problem.Rækkevidden på dronen er dramatisk reduceret uden Sky-controlleren 2.
Sky-controlleren vil ikke oprette forbindelse i dag efter opdatering. Hvorfor det
I øjeblikket kan den ikke downloade nødvendige firmwareopdateringer til controlleren eller dronen. Advarer mod at flyve uden seneste opdateringer. Gør et dyrt produkt værdiløst. Forhåbentlig løser de sig hurtigt, da jeg ikke har fløjet endnu. Bebop 1 reagerer ikke på denne app, viser ikke forbundet til fjernbetjeningen (smarttelefon), men det er den, men mister kontrollen ved take-off med det samme, og sender min drone ind på det nærmeste objekt. Hvad er der galt, freeflight 3 var OK, hvorfor ikke tilbyde dette også? Koster mig penge i rekvisitter...
Hej, jeg bruger bebop 1 drone follow me er ikke tilgængelig for bebop 1?
FreeFlight Pro Əyləncə amcf
Jeg har brugt min papegøje bebop 2 i et stykke tid nu, og det fungerede fint, men af en eller anden grund forbinder den ikke nu til sky controller, jeg har altid tændt den på samme måde, og nu ser den ikke ud til at virke ,Jeg bruger min Samsung galaxy 9,jeg har kigget på videoer på you tube om hvordan man sorterer dette, da jeg arbejder på en film, men den siger bare, at der ikke kan oprettes forbindelse til sky-controller, er det en fejl eller er det fra min ende tak. Jeg har prøvet det og mere, det forbinder stadig ikke til den pris, du betaler, jeg forventer ikke dette
Gad vide om det understøtter den nyeste Android-version (6 - Marshmallow)
Ny opdatering, flight director er helt pro Hillary Clinton, hvis jeg køber den, kan jeg ændre indlæg, når jeg deler med papegøjefællesskabet?
Denne app er forfærdelig. Fuld af fejl - når du forsøger at forbinde din konto til appen, sidder siden bare der. Den fortæller mig også bare, at jeg skal opdatere min enhed, og den vil ikke forlade skærmen længere. Dette ser ikke ud til at være et færdigt produkt, og du kan ikke bruge tje drone uden. Køb et andet mærke, hvis det ikke er for sent. Uodate 1: Efter manuel flashing af den nye firmware (ikke let overhovedet) er det tid til at flyve, ikke? Nu vil appen ikke forblive åben, mens den flyver, så den svæver bare, indtil den dør
App'en styrtede ned på min Moto z3 play på min allerførste flyvning, drone fløj uden retning direkte en nær pæl og styrtede ned!! Det var ikke min skyld! Forsøgte at åbne appen igen og gik ned hver eneste gang. Jeg er så ked af det, at jeg ikke havde forventet dette, var meget tilfreds med min nye drone, ikke længere.
Lægger altid røret på ved "datasynkronisering". Går aldrig til hovedskærmen. Ikke brugbart, for uden synkronisering starter appen ikke engang. Gør ingenting. Android siger, at appen er frosset. Så skuffet. Brug aldrig Parrot.